Monday 25 April 2011

Langkah seterusnya... buat Bussiness Card

Betullah orang cakap... kalau nak buat perniagaan tu, segala benda perlu diambilkira... dari aspek inventori, staffing, communication, designing dan etc. Alhamdulillah saya baru sahaja selesaikan designing signboard... walau pun tidak secantik signboard outlet-outlet lain, tapi cukup berbangga kerana suami tersayang... yang tak berapa pandai IT... bertungkus lumus bekerja keras cuba menghasilkan design yang saya inginkan. Sekarang saya baru sahaja menyiapkan Bussiness Card untuk melancarkan lagi operasi outlet kami. Design BC ni bukan suami yang buat, tetapi ada seorang adik yang kerja di kedai printing yang sudi membantu saya menyiapkannya.

Untuk pengetahuan anda semua... pada Mei ini, kami menyediakan perkhidmatan terbaru iaitu perkhidmatan gunting dan mencuci rambut. Jangan segan dan malu... silalah berkunjung di outlet kami...

3 pilihan diberikan.... pening juga mana satu nak pilih...

Yang ini saya pilih....

No comments:

Post a Comment